رژلب جامد لورآل سری Color Rich Natural شماره ۲۲۸

ناموجود

  • ویتامین: دارد
  • SPF: ندارد
  • صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
همین الان از دیجیکالا بخر

توضیحات

نقد و بررسی اجمالیLoreal Color Rich Natural lipstick 228

رژلب جامد «لورآل» (Loreal) سری «کالر ریچ نچرال» (Color Rich Natural) از نوع براق و دارای بافتی سبک و نرم است. ویتامین E و روغن امگا۳ موجود در رژلب لورآل باعث لطافت و نرمی پوست لب می‌شود و از خشکی لب‌ها جلوگیری می‌کند. تن رنگ گلبهی رژلب شماره ۲۲۸ لورآل ماندگاری بالایی دارد و لب‌ها را به‌طور کامل پوشش می‌دهد.

وجود ویتامین E در رژلب از هر نوع جامد، مایع و مات الزامی است و فرقی ندارد که نوع آن چیست. اگر به‌طور روزمره مجبور به استفاده رژلب هستید حتماً از رژلبی استفاده کنید که ویتامین E دارد زیرا این ویتامین مانع از خشکی، پیر و چروک شدن لب‌ها می‌شود و سلامت و شادابی لبانتان را همیشه حفظ خواهد کرد. رژلب برند لورآل شماره ۲۲۸ این ویژگی‌ها را دارد. این رژلب ساخت فرانسه از کیفیت بالایی برخوردار است و ماندگاری طولانی مدت دارد که در طول روز و شب و یا مهمانی و مجالس نیازی به تمدید چندباره آن وجود ندارد. شماره ۲۲۸ سری کالر ریچ نچرال به‌دلیل جامد بودن دارای بافت نرم و سبکی است و روی لب‌ها احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند، سراسر لب‌ها را به‌راحتی پوشش می‌دهد و کاور خوبی دارد. امگا۳ موجود در رژلب لورآل که یک اسید چرب به‌شمار می‌رود، چربی پوست لب را تامین می‌کند و پوست لب خشک و ترک ترک نمی‌شود.

تن رنگ گلبهی برای رژلب می‌تواند با هر رنگ پوستی سازگاری پیدا کند و به چهره زیبایی ببخشد، ضمن این‌که رژلب براق لب‌ها را بسیار حجیم‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد. شماره ۲۲۸ رژلب لورآل سری کالر ریچ نچرال یک انتخاب عالی و باکیفیت برای علاقه‌مندان به رژلب‌ براق و ماندگار است.

ادامه مطلب

توضیحات تکمیلی

شماره رنگ

228

وزن

5 گرم

ویتامین

دارد

نوع ویتامین

ویتامین E

SPF

ندارد

کشور مبدا برند

فرانسه

شماره مجوز

9218888531540934

صادر کننده مجوز

سازمان غذا و دارو

سایر مشخصات

ماندگاری طولانی‌مدت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رژلب جامد لورآل سری Color Rich Natural شماره ۲۲۸”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *